Czas kobiet: PLNY LALA

by AnnaWy

Streewaer wciąż nie przestaje zaskakiwać. A ostatnie lata to złoty czas dla marek produkujących odzież streetwearową. Noszą ją wszyscy – od zwykłych, szarych ludzi, aż do największych gwiazd i celebrytów. Ubrania streetwearowe to już nie tylko ulica. Zakładane są zarówno na co dzień, jak i podczas wielkich wydarzeń. PLNY LALA doskonale o tym wie i regularnie zaskakuje kolejnymi, nowymi kolekcjami, które dziewczyny w Polsce i za granicą wprost uwielbiają!

Kultowe już hasło KIS MY ASS, zna każdy. A Warszawską Lalę noszą nie tylko mieszkanki naszej pięknej stolicy. Good Luck 13, Ooops I did it again, Miłość, KISS, Friends Over Beaches, No 1, Friday I’m in Love, Pina-Colada, But First Prosecco, Change the Rules, Stand by Me, Queendom to tylko niektóre z napisów, które lądują na ubraniach PLNY LALA. Najpierw jednak powstały PLNY Textylia. Założyciele: Jacek Graniecki (TEDE) oraz Michał Rejent (Pan Kruger) dość szybko jednak spostrzegli, że tego typu ubrania chętnie będą nosić nie tylko mężczyźni, ale również dziewczęta. Zaczęło się od kilku elementów damskiej garderoby. Obecnie PLNY LALA oferuje spodnie, bluzy, T-Shirty, body, stroje kąpielowe, skarpetki, bieliznę, piżamy, szlafroki, kurtki, torebki, sukienki, spódniczki, a także akcesoria: zapachy do aut, kubki, breloczki, świeczki czy poduszki. Każda pora roku i każdy, wyjątkowy dzień świętowane są przez markę nową kolekcją. Właścicielce i głównej projektantce marki Elisie Minetti pomysły nie kończą się nigdy. Nowe hasła, kolory, fasony, wzory często są inspiracją dla innych i wyznaczają najnowsze trendy, nierzadko zostawiając swoją konkurencję daleko w tyle. Ubrania PLNY LALA można kupić online na stronach internetowych plnylala.pl  i holahola.pl, a także stacjonarnie w Warszawie przy ulicach: Marszałkowskiej, Chmielnej i Koszykowej oraz we Wrocławiu w sklepie PLNY.WRO.

Marka rozrasta się, a jej znaczenie dla polskiego (a także zagranicznego) streetwearu rośnie. Po ubrania sięgają światowej sławy modelki i aktorki, chętnie pokazując się w tych bardzo kobiecych, wygodnych i interesujących ubraniach. To czym wyróżnia się marka to nie tylko same w sobie fantastyczne ubrania, ale również fakt, że tworzone są dla każdej kobiety, bez względu na jej wzrost czy wagę. Rozmiar nie ma żadnego znaczenia – sięgając po PLNY LALA każda kobieta może czuć się wyjątkowo i niezwykle kobieco. Nawet wtedy, kiedy zakłada na siebie dres 🙂

Świąteczna stylizacja streetwearowa

by AnnaWy
Większość z nas wie, że w święta wcale nie trzeba zakładać długiej sukienki i szpilek czy garnituru i eleganckich butów, żeby wyglądać odpowiednio podczas tej wyjątkowej okazji. Nawet najbardziej klasyczny strój będzie się doskonale komponował ze sneakersami pod warunkiem, że odpowiednio zostaną dobrane. Zarówno bardziej delikatne, takie jak New Balance, czy bardziej zabudowane Fila, wysokie Air Force One i niskie Converse. Każda z tych par świetnie sprawdzi się w trakcie kolacji z najbliższymi.

Odświętny ubiór, ciekawe dodatki, takie jak błyszczące kolczyki u dziewczyn albo oryginalny krawat u panów, idealnie uzupełni para streewearowych butów. Do sprawy świątecznej stylizacji można także podejść w sposób odwrotny. Dres adidas albo bluza Nike? Wydawałoby się, że nie wypada aż tak sportowo ubierać się na tego typu okazję. Natomiast przełamując taki sportowy look bardziej eleganciki butami, np. ciekawymi botkami na obcasie, możemy uzyskać nie tylko oryginalne, ale również wygodne połączenie.

Wiele osób w świątecznym okresie sięgnie na pewno po sprawdzony, klasyczny już sweter w świąteczne wzory. Renifery, choinki, mikołaj, płatki śniegu – takie motywy znajdziecie również na skarpetkach Nike, które zaprojektowano z myślą o zbliżającej się, grudniowej porze. Adidas postanowił stworzyć model NMD R1 STLT Christmas Red White Green w kolorach, które każdemu kojarzą się ze świętami, a więc czerwonym i zielonym. Również w kolekcji Fila znaleźć można sweterek w świąteczne motywy, po który śmiało można sięgnąć przed rodzinną kolacją. Fani marki Vans z pewnością mieli okazję poznać jej świąteczne propozycje. Zarówno wiązane, jak i wkładane sneakersy pojawiły się na sklepowych półkach w edycji typowo świątecznej, a także nieco bardziej creepy w kolekcji The Nightmare Before Christmas. Także buty New Balance możecie kupić w kolorystyce czerwono – zielonej oraz w drobne, świąteczne wzory.

Niezależnie od tego czy kochamy święta, czy raczej nie przepadamy za tym szalonym okresem przygotowań, odpowiedni strój to podstawa każdego fana streetwearu. Postawmy w tym roku na oryginalność, szukajmy perełek, kombinujmy, eksperymentujmy, próbujmy tego na co wcześniej brakowało nam odwagi. Z pewnością każdy znajdzie dla siebie coś wyjątkowego i świątecznego, co podkreśli styl oraz miłość do streetwearu.

PLNY Textylia – pierwsza polska marka o rapowym rodowodzie

by AniaK

Angażowanie się w modę to jedna z największych zajawek raperów. Wyróżniający się styl od zawsze jest mocną częścią kultury hip-hop i świadczą o tym chociażby tacy artyści jak Kanye West, którego marka obecnie wyznacza trendy na całym świecie. Na polskim rynku wciąż jeszcze niewiele mamy brandów stricte hiphopowych. Takich założonych przez samych raperów jeszcze mniej (choć z roku na rok przybywa ich coraz więcej). Jednak niektóre loga wszyscy już dobrze kojarzymy i nie raz widzieliśmy je czy to na ulicy czy na instagramach gwiazd.

 

Pośród takich perełek jak założona przez Pezeta Koka, PROSTO Wear Sokoła czy El Polako od DGE wyróżnia się zdecydowanie jeszcze PLNY Textylia stworzone przez Tede. I to nie byle jak się je wyróżnia, bo jako samego pioniera – pierwszą polską markę  streetwear założoną przez rapera. 

 

 

Jak to się zaczęło?

Marka PLNY Textylia swoje początki datuje na rok 1998. Na samej stronie plny.pl w zakładce “o nas” tak przedstawia ona swoje początki: “W 1997 roku jeden z najsłynniejszych polskich raperów Tede, zapragnął zainspirować zarówno swoich fanów jak i wrogów do nieograniczania się tylko i wyłącznie do noszenia amerykańskiej odzieży. W związku z tym powstały PLNY Textylia, które jako pierwsza polska marka streetwearowa, zaczęły wykorzystywać polski język w tworzeniu grafik na odzieży.”

Od samego początku istnienia marki jej założycielem i twarzą jest sam Tede, czyli Jacek Graniecki. W drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych raper zapragnął wypuścić odzież, która nawiązywałaby do jego fascynacji popkulturą amerykańską. Chciał, aby była ona w pewnym sensie odpowiednikiem ciuchów noszonych przez raperów z USA. Dlatego też nie bez powodu nazwa PLNY nawiązuje do naszych rodzimych złotówek – w polskim hip-hopie tamtych czasów otwarte mówienie o kasie nie było zbyt dobrze przyjmowane. Wizerunek hiphopowca-ziomka był bardzo powszechny. I właśnie temu stereotypowi rapera nie mogącego się przyznać do zarabiania na swoim fachu Tede chciał wyjść naprzeciw.

PLNY Textylia i PLNY LALA

Na wzór amerykańskich t-shirtów i bluz z logo ekip hiphopowych Tede wypuścił swoją markę, która zawierała dodatkowo polską kreatywność. Sam trade mark nawiązuje zarówno do skrótów oznaczających nowojorską policję jak i do  popularnej w latach 90 marki DKNY. Na początku PLNY nosili tylko założyciele brandu i skład Wielkie Joł. Unikatowe i często ironiczne grafiki pojawiały się w teledyskach i na koncertach promujących albumy takie jak S.P.O.R.T czy Notes. Dopiero w 2006 roku marka nawiązała współpracę z Michałem Rejentem, wypuszczając linię PLNY Textylia. Od tego czasu ciuchy Tedego można było kupić w każdym skateshopie a cała polska kultura streetwear przyjęła je z otwartymi ramionami. 

Od 2009 w ofertę sklepu weszła oddzielna damska marka pod nazwą PLNY LALA  projektowana przez Elisę Minetti. W 2011 roku natomiast otwarty został pierwszy oficjalny sklep marki PLNY Stolica w Warszawie przy ul. Chmielnej 24. 

Marka tworzy wysokiej jakości odzież z grubej bawełny. Ubrania znane są też z kontrowersyjnych wzorów, drwiących ze sztucznego prestiżu drogich brandów czy wyśmiewających wtopy showbiznesu. Tede nie jest przy tym wcale obojętny na najnowsze trendy mody i widać to w każdej jego najnowszej kolekcji.

Tede to zdecydowanie artysta kontrowersyjny. Jako pierwszy postanowił otwarcie mówić o pieniądzach i zmianie stylu życia jakie mu zapewnił rap.  Środowisko artystyczne nie zawsze akceptowało jego sposób bycia czy też nazwę marki nawiązującej bezpretensjonalnie do hajsu. Mimo to, 20 lat od wyjścia na światło dzienne PLNY Textylia ma się bardzo dobrze. Obecnie jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych streetwearowych brandów w Polsce. 

W distance.pl mamy dla Was bluzy od PLNY Textylia, które mogliście oglądać na zdjęciach w tym artykule. Jeśli czujecie, że odważna streetwearowa marka z bogatą historią to coś dla Was to po ubrania możecie sięgnąć tutaj. Natomiast jeśli chcielibyście jeszcze zgłębić historię innego brandu prosto z Polski to zapraszam tutaj.

Sneakersy, które dodadzą ci centymetrów

by AniaK

Przymierzając się do zakupu nowych sneakersów każdy z nas ma swoje mniejsze bądź większe wymagania. Często oczekujemy innej estetyki, wygody czy innowacyjności. Jednak są też tacy sneakerhedzi (przede wszystkim ci z „niższej kategorii” ;)), którzy czasami od butów oczekują dodania sobie nie tylko stylu i świeżego looku, ale też przy okazji paru centymetrów.

 

Sama należę do tej grupy i wielokrotnie przeczesując internetowe otchłanie obuwia sportowego mój wzrok pada przede wszystkim na te propozycje, które spełniają wszystkie te wymagania. Zatem jak trafić na wyjątkowy design w bucie na nieco wyższej niż przeciętna podeszwie? Oto kilka wariantów kicksów, które w łatwy sposób pomogą „podbić” każdy outfit:

 

Klasyka dla wszystkich – Nike Air Max 90

 

Nike Air Max 90 Ultra 2.0 Flyknit 875943-101

Jedne z najpopularniejszych Air Maxów kiedykolwiek. Buty, które tak na dobrą sprawę stały się już ikoną. Uznane jako nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne ulepszenie swoich poprzedników – Air Max 1 i Air Max Light. Sneakersy stworzone z myślą o biegaczach, które idealnie wpasowały się w miejski klimat.

Nike Air Max 90s znane są przede wszystkim ze swojej wygody i lekkości jaką zapewnia wysoka podeszwa. Dzięki szerokiej gamie kolorystycznej każdy z łatwością wybierze coś dla siebie a przy okazji podskoczy wzwyż o całkiem niezłe 3,5-4cm. Różne ich modele możecie znaleźć tutaj

Nike Air Max Dia

Propozycja skierowana przede wszystkim dla kobiet. Damskie sneakersy zaprojektowane przez cztery kobiety z różnych branż. Bazując na pomysłach zaczerpniętych zarówno od projektantki jak i od inżyniera model ten zachowuje perfekcyjny balans i proporcje. Podwyższona podeszwa sprawia, że buty są wysokie, a poduszka gazowa Max Air zapewnia wygodę i lekkość. Poza nowoczesnym, wyróżniającym się designem Dia wniosą do twojego looku również dodatkowe 4 cm. W różnych wersjach kolorystycznych znajdziesz je tutaj

Nike Air Force 1

Nike Air Force 1 Ultra Flyknit "Triple White"

Kolejna ikona. Niewiele jest modeli w świecie sneakersów, które przetrwały tyle generacji. Te, którym się udało to prawdziwe klasyki. Nike Air Force 1 konsekwentnie od lat możemy zobaczyć na nogach zarówno artystów, gwiazd NBA jak i przeciętnych streetwearowców na mieście. Są to jedne z najlepiej sprzedających się butów na świecie i wyróżniają się między innymi swoją masywną, grubą podeszwą. Była to pierwsza poduszka Nike Air w bucie przeznaczonym do koszykówki. Zapewnia ona nodze perfekcyjną stabilizację i przy okazji dorzuca około 4cm. Jeśli czujesz, że Air Force 1 to właśnie ten look, który najlepiej skomponuje się z twoim stylem to po ogromną gamę wzorów i modeli możesz zgłosić się tutaj A idealne połączenie Air Force i Air Jordan znajdziesz tu

 

Vans Old Skool Platform

Tym razem skateboardowy klasyk. W przystępnej cenie Vans Old Skool Platform udało się jednocześnie zachować klasyczny design i wprowadzić konkretny upgrade w postaci dużo grubszej podeszwy. Tak jak reszta wersji SK8-Hi lub SK8-low te sneakersy to uniwersalny model, który można mieszać z różnymi, mniej lub bardziej casualowymi stylizacjami. Wyższa podeszwa sprawdzi się nie tylko wizualnie, ale również jako zapewnienie komfortu. Po dodatkowe 4 cm w tej wersji odsyłam tutaj

Kamuflage*, czyli od deskorolkowej miłości do cenionej polskiej marki

by AniaK

Czujesz się dobrze obeznany z naszą rodzimą kulturą streetwear? Jeśli tak i choć trochę miałeś też do czynienia ze skateboardowym światem to nazwa Kamuflage* nie powinna dla ciebie brzmieć obco. Jeśli jednak natrafiasz na tę markę po raz pierwszy właśnie teraz czytając ten artykuł, to bez obaw, już ci ją przedstawiam.

Na początek trochę historii: 

 

Założycielem Kamuflage* jest Marcin Jaskulski, a.k.a Jaskułka. Na pomysł sklepu Marcin wpadł wraz ze znajomym z uczelni. Od żartów i początkowo raczej niepoważnego podejścia do tematu chłopaki w parę lat przeszli do otworzenia pierwszego sklepu w Warszawie. Debiut marki miał miejsce w 2002 roku. Powiązany był z rodzącą się na początku tego tysiąclecia w Polsce modą na skateboarding i wszystko co z nim związane. W kraju powstawały właśnie pierwsze skateshopy, w których można było kupić nie tylko deski, ale również bluzy, t-shirty czy inne dodatki. Pojawiało się coraz więcej nie tylko samych sklepów, ale również teamów deskorolkowych i Kamuflage* był jednym z nich.

 

 

 

 

 

 

To, co zdecydowanie pomogło marce w rozwoju to sposób jej prowadzenia. W sklepie pracowali początkowo sami deskorolkowcy i anagażowali się oni w wiele ciekawych inicjatyw. Organizowano wyjazdy, eventy i budowano nowe skateparki, również te kryte. Po całej Warszawie porozklejane były naklejki promujące brand. Do samego sklepu nie przychodzili już tylko chłopcy. Coraz częściej odwiedzały go również dziewczyny, które może nie zawsze jeździły na desce, ale czuły się dobrze w tym skateboardowym klimacie. Dużo osób zaczęło się chętnie utożsamiać z marką. 

Autor: [ANN]/theillest.pl

Czym Kamuflage* wyróżnia się dzisiaj:

Dzisiaj marka oprócz produkowania świetnej jakości desek proponuje nam również starannie wykonane, wyróżniające się ubrania i dodatki. Obecnie jest to jeden z najbardziej cenionych polskich brandów streetwearowych. Odzież jest produkowana w całości w Polsce. Marka szarości trwającej jesieni i ponuremu klimatowi nadchodzącej zimy przeciwstawia kolorowe logo zdobiące swoje ubrania.

 

 

 

 

 

 

Czujesz, że klimat Kamuflage* wpisuje się w twój styl? Jeśli tak to po bluzę, chest rig i paski z nowej kolekcji zapraszamy do naszych salonów! A jeśli zimowy klimat skłania cię ku poszukiwaniom unikatowych sneakersów na ten czas,  sięgnij tu.

 

 

Jakie premiery szykuje nam listopad?

by iamhalinka

Parę dni temu przyszedł do nas listopad, a z nim przyszły liczne sneakerowe premiery. 

Już z początkiem miesiąca przywitaliśmy m.in. modele Air Force 1 Gore-Tex, Air Jordan 1 Retro High OG “Fearless”, współpracę Nike z marką Fear of God, czy nowe adidas Yeezy 500 “Solf Vision”. Jednak im dalej w miesiąc tym więcej nowych modeli na tapecie!

Oto kilka premier, na które czekam z niecierpliwością!

CO CIEKAWEGO DLA FANÓW NIKE?

W pierwszym tygodniu szarego listopada powitaliśmy model Nike React Element 55 zaprojektowany wspólnie z raperem Kendrickiem Lamarem (retail: 629 zł). Artysta chyba poczuł klimat jesiennych dni i w projekcie postawił głównie na odcienie szarości.

Autor:[ANN]/sneakernews.com

W listopadzie znajdzie się również coś dla miłośników Jordanów. Już 7 listopada będziemy mogli zaopatrzyć się w Air Jordan 8 “N7”, który zawiera kolorowe wełniane elementy Pendleton. Dzień później, 8 listopada, światło dzienne ujrzy Olivia Kim x Jordan 4 Retro – czarny but, którego cholewka w części pokryta została skórą bydlęcą. 

 Autor:[ANN]/kicksonfire.comAutor: [ANN]/kicksonfire.com

Ale to nie wszystko! Kolejnym z kilku projektów od Nike jest nowy model stworzony przy okazji kolaboracji z Travisem Scottem. Wiemy, jak dobrze przyjęły się poprzednie buty rapera! Do premiery Travis Scott x Nike Air Force 1 Low Cactus dojdzie w połowie miesiąca – 16 listopada.

Premiery - Travis ScottAutor:[ANN]/sneakernews.com

NOWY KANYE WEST

W listopadzie zobaczymy nie tylko kolejną odsłonę modelu adidas Yeezy 500 ale również coś zupełnie nowego! W premierowych 500-tkach elementy wcześniej wykonywane z siateczki zastąpiono panelami z neoprenowego materiału. Całość zyskała jasnobeżowy odcień.

Autor:[ANN]/sneakerbardetroit.com

A to czego jeszcze wcześniej nie było to model Yeezy Boost 380 Alien. Cholewka buta nawiązuje do sławnych 350-tek, jednak ich podeszwa z technologią BOOST została znacznie podwyższona.

Autor:[ANN]/thesolesupplier.com

POLSKI AKCENT

Popularna marka wywodząca się z Krakowa ma już na swoim koncie kilka par sneakersów. Tym razem proponuje nam nową odsłonę modelu, który stworzyła razem z Reebokiem, czyli MISBHV Reebok Daytona DMX 2.0. Tym razem but przybrał ciemniejsze barwy, jednak przełamaniem czerni jest neonowa zielona podeszwa.

Premiery - MISBHV Reebok Daytona DMX 2.0Autor:[ANN]/sneakerbardetroit.com

 

Jeśli nie chcecie dłużej czekać na premiery to sprawdźcie jakie modele przygotował dla Was distance.pl!

Na które premiery czekacie najbardziej?

 

ComplexCon 2019 – co wydarzyło się w Long Beach?

by iamhalinka

ComplexCon to ogromny festiwal, który łączy miłośników mody, muzyki, sportu i sztuki, czyli szeroko pojętej popkultury. Jest to również jedna z najważniejszych imprez streetwearowych na świecie!

Ostatnia edycja tego wydarzenia zakończyła się 3. listopada. Przyszedł czas aby przyjrzeć się dokładniej temu co wydarzyło się w Long Beach!

Autor: [ANN]/complexcon.com

CO TO JEST COMPLEXCON I KTO ZA TYM STOI?

Jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie wydarzenia, ComplexCon jest przeżyciem jedynym w swoim rodzaju. To trochę wystawa artystyczna, a trochę festiwal muzyczny połączony z wywiadami, rozmowami, spotkaniami z artystami oraz… z zakupami! 

Głównym organizatorem całego przedsięwzięcia jest Complex – firma medialna skupiająca się na współczesnej kulturze młodzieżowej oraz ReedPOP, czyli znana firma eventowa.

Dyrektorem artystycznym ComplexConu jest Takashi Murakami – japoński artysta współczesny, który zajmuje się zarówno tradycyjną sztuką (malarstwem czy rzeźbą), jak i mediami komercyjnymi. Znany jest również z łączenia sztuki niskiej z wysoką. Jego dzieła w ostatnich latach zyskały szczególną sławę, a sam Murakami stał się ulubieńcem muzyków, artystów i producentów, głównie związanych z hip-hopem oraz streetwearem. Jednym z jego bardziej znanych projektów jest na przykład okładka albumu Kanye Westa Graduation z 2007 roku.

Nic dziwnego, że dzięki połączeniu tak prężnie rozwijającej się i wszechstronnej sieci jaką jest Complex oraz talentu Murakami, ComplexCon stał się prawdziwą gratką dla miłośników współczesnej popkultury. 

Autor:[NN]/IG:complexcon

Takashi Murakami jest autorem oficjalnego merchu wydarzenia. Który item podoba się Wam najbardziej?

COMPLEXCON – MIEJSCE DLA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ?

Na tak wielkie wydarzenie jakim jest ComplexCon zjeżdza się prawdziwa streetwearowa śmietanka towarzyska. Na przybyłych gości czeka cała masa stanowisk wystawców, którzy proponują ciekawe, rzadko spotykane i bardzo cenne produkty. Dlatego nawet jeśli nie możesz pozwolić sobie na duże zakupy, to samo podziwianie stanowisk można porównać do wizyty w galerii sztuki współczesnej. 

Oprócz wystaw sklepów czy marek streetwearowych, na wydarzeniu znaleźć można było również stanowiska „Experience”.

Autor:[NN]/IG:birdsofprey

„Experience” to punkty, które stanowiły żywą reklamę danej marki, instytucji, produktu, czy artysty. W takich miejscach można było poznać markę, zapoznać się z jej działalnością, poznać zasady, wartości i poczuć się jej częścią.

A PRÓCZ TEGO…

Dopełnieniem całego wydarzenia są koncerty oraz panele dyskusyjne. I to nie byle jakie! W listopadzie uczestnicy eventu mogli zobaczyć na scenie m.in. Kid Cudiego, Andersona .Paaka, a nawet the one and only Lil Kim! I chociaż już te trzy nazwiska robią wrażenie to jednak organizatorzy ComplexConu na tym nie poprzestali i zaprosili kolejne gwiazdy. 

Dużą część całego eventu stanowiły ComplexCon(versations), czyli panele dyskusyjne związane z dzisiejszą kulturą, a w szczególności z muzyką, streetwearem oraz mediami. 

Autor:[NN]/complexcon app

Zaproszeni goście, którzy brali udział w panelach dyskusyjnych to m.in. Aleali May (Sneaker of the Year), Murda Beatz (How to Make a Modern Day Rap Hit), Rick Ross (BOSS LEVEL: Long Lives at High Stakes), Karizza Sanchez (What Comes After Streetwear?).

A CO BYŁO NOSIŁO SIĘ NA COMPLEXCONIE?

Jak można się domyślić, na takim wydarzeniu jak ComplexCon nie mogło zabraknąć prawdziwych sneakerowych graili. Jakie ciekawe modele nosiło się w Long Beach? Oto piątka moich ulubieńców:

Sean Wotherspoon x Nike Air Max 1/97

ComplexCon Air Max 1/97Autor:[NN]/complex.com

Nike Air Yeezy 2 „Red October”

ComplexCon Yeezy Autor:[NN]/complex.com

Shoe Surgeon Air Jordan 1 High „Travis Scott”

ComplexCon AJ Travis ScottAutor:[NN]/complex.com

DC x Bape Roadsta „Wonder Woman”

ComplexCon DCxBapeAutor:[NN]/complex.com

Nike Air Force 1 LV8 „Mineral Gold”

ComplexCon AF1 LV8Autor:[NN]/complex.com

ŚWIATOWE SNEAKERSY W POLSCE

Podsumowując, ComplexCon brzmi jak coś w czym pewnie większość z nas chciałaby kiedyś uczestniczyć. Streetwear, sneakersy, muzyka, znane osobistości – kto pogardziłby takim wydarzeniem?!

Jednak pamiętajmy, że nie trzeba jechać do Kalifornii żeby zaopatrzyć się w nowe buty. Zobacz co przygotował dla nas distance.pl:

Który model wybralibyście na wypad do Long Beach?

 

Nike Jordan Jester – perfekcyjny miks Air Force 1 i Air Jordan

by AniaK

Zaprojektowane przez kobiety dla kobiet Nike Jordan WMNS AJ1 Jester to buty sportowe stworzone z myślą o różnych osobowościach. Są to sneakersy, które biorą pod uwagę codzienne, odmienne potrzeby  wszystkich przedstawicielek kultury streetwear na całym świecie. Jester równomiernie łączą estetyczną odrębność i styl idealny dla ,,street-chic’’ tej jesieni wkraczają na ulice. 

 

Buty występują w różnych wersjach kolorystycznych, oba modele ze zdjęć możecie znaleźć tutaj 

 

 

Co wyróżnia Nike Jordan Jester?

Air Jordan 1 Jester można zdecydowanie opisać jako buty zwracające na siebie uwagę. W swoim kształcie są nawet figlarne (Jester w języku angielskim oznacza ,,żartowniś’’), jednak przy tym nie narzucają się za bardzo swoją odmiennością. Jest to obuwie stylowe, ale wciąż sportowe. Zostało stworzone zwłaszcza dla tych, którzy nie czują się dobrze z nudą i chętnie bawią się modą. Jordan Wmns AJ1 Jester pochodzą z wyjątkowej kolekcji Nike ,,1 Remaigned’’ z 2018 roku i  są wynikiem kreatywnej zabawy dwoma, kultowymi już modelami: Air Force 1 i Air Jordan. Historia pierwszych sięga roku 1982, drugie natomiast już od roku 1985 odgrywają kluczową rolę w kulturze streetwear. 

 

Jak zrodził się ten unikatowy wzór?

Do kolaboracji Nike zebrało grupę 14 kobiet projektantów i rzuciło im wyzwanie połączenia najlepszych cech obu tych modeli. W ciągu pięciu tygodni różne zalety kolorów, materiałów i designu zostały zebrane, aby stworzyć 5 projektów – explorer, lover, rebel, sage i właśnie jester – dla każdego wymagania odpowiedni but. To, co te wszystkie damskie sneakersy łączą w sobie to zdecydowanie zabawa modą i precyzyjne wręcz przywiązanie do szczegółów. Nike Jordan Wmns AJ1 Jester Low Lace stawiają przede wszystkim na wygodę i unikalny fason. Wyjątkowa, podniesiona podeszwa zapewnia wsparcie i dynamiczną amortyzację, a naturalna skóra dodaje nodze komfortu. Dzięki niskiemu stanowi Low Lace, buty te będą dobrze współgrać z każdą stylizacją. Wpasują się idealnie zarówno w te luźniejsze outfity jak i jako dopełnienie stylówek z sukienkami, czy spódnicami. Ikoniczność Jordanów i futurystyczna innowacja tworzą całość tego unikatowego modelu, który z pewnością zwróci na siebie uwagę na ulicy. Tej jesieni zdecydowanie warto je mieć pod ręką.

Air Max 1 Atmosphere Grey Fresh Mint

by Konrad Wiciak

Nike Air Max 1 jest najbardziej rozpoznawalnym modelem spod znaku Nike, zaprojektowane przez Tinker Hatfield’a. Od premiery pierwszego modelu, czyli przez ostatnie 32 lata wyszło wiele wariantów kolorystycznych przy współpracy z różnymi artystami street artu, sklepami sneakerowymi, oraz innymi markami.

Teraz Nike prezentuje nam kolejną kolorystykę AH8145-015 znaną pod nazwą Atmosphere Grey Fresh Mint. But wykonany jest ze skóry naturalnej oraz zamszowej. Delikatny pastelowy odcień zielonego oraz szarego doskonale się ze sobą łączy, a dodatek białego swooshu i midsolu nadaje świeżości. Dodatkowy efekt „wow” daje system Air w wyżej wspomnianym zielonym kolorze.

 

Daje nam to wakacyjny „Fresh Mint” żeby się ochłodzić na cieplejszy sezon.

 

Wizualna lekkość buta sprawia, że idealnie sprawdzi się do luźnych letnich oraz wiosennych i jesiennych stylizacjach.

 

Spójrz jak nowe Air Maxy prezentują się na zdjęciach i sprawdź dostępność swojego rozmiaru w sklepie Sneakers by Distancie.

Stało się! Drop #DSTNC_HOODIE online!

by Pinio

Do tej pory możliwość kupna bluz DSTNC Hoodie, stworzonego razem z chłopakami z Cleant, była tylko offline. Dropy odbywały się cyklicznie, a zainteresowanie zawsze przerastało nasze najśmielsze oczekiwania. Po setkach wiadomości na insta i fb, postanowiliśmy udostępnić Wam możliwość zaopatrzenia się w DSTNC Hoodie online!. Już dzisiaj, tj. w piątek 26 stycznia o godzinie 16:00 rozpocznie się sprzedaż. Zegar na naszej stronie już tyka i odlicza godziny do rozpoczęcia sprzedaży. Jeżeli chcesz dorwać coś dla siebie, spiesz się. Jeżeli bluzy będą rozchodziły się w takim tempie jak w naszych sklepach to na pewno nie będą długo leżeć na naszych wirtualnych półkach. Pamiętajcie, 16:00. Link do karty produkty znajdziecie TUTAJ.

 

Cleant x Distance drop 2

by Pinio

Po pierwszym dropie hoodie w kolorze DSTNC, zarówny my jak i chłopaki z Cleant, dostaliśmy od Was setki wiadomości z zapytaniami czy bluzy będą jeszcze dostępną. Teraz możemy Wam już powiedzieć, że tak. Nie ukrywamy, że bardzo cieszy nas fakt, że nasz kolor tak dobrze przyjął się w środowisku, a ilość chętnych przerosła nasze oczekiwania. Drop numer dwa będzie miał miejsce w Poznaniu – czyli naszym mieście. Wszystko odbędzie się 10 listopada o godzinie 16.00 w galerii Posnania. Tak jak w przypadku pierwszego dropu – jedna bluza na jeden zakup.

Jeżeli jesteś spoza Poznania – dużo osób oferuje swoją pomoc przy zakupie. Oczywiście za niewielką opłatą.

Sprawdźcie jak wyglądał pierwszy drop, który miałem miejsce w Warszawie przy Marszałkowskiej, a także dołączcie do wydarzenia.Widzimy się w piątek!